lørdag den 19. marts 2011

Dagdrømme

Så kører vi på 4. weekend som alene-lene. Helt alene er jeg jo ikke, har jo mor, sviger og veninder, but still. You know the drill. Jeg er træt af at være så træt og træt af at træde vande og varte op og karte rundt. Er reduceret til serviceorgan. Tænker ikke sammenhængende selvstændige tanker (udover: Trænger til bad. Må have chokolade. Og vin. Og cigaret på altanen.)
Kan dog godt lige svinge mig op til lidt dagdrømmerier. Drømmer om weekendtur til Barcelona, kun med mand. Drømmer om drømmeferie på (semi)øde ø et varmt sted med nemme børn og glade forældre. Eller bare om en uge alene i New York, skrive en (lillebitte) bog, flirte med fremmede (lækre) mænd og læse og købe. Yoga-retreat i noget græsk øhav, eller bare en tur til Lalandia. Nå, jeg må i seng inden klokken bliver 21, eftersom vores dag jo starter, når andres (min mands) slutter. (*Indsæt bitter smiley*)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar