lørdag den 24. oktober 2009

Morgenstille

Der er helt morgenstille i lejligheden. Alle tre drenge sover længe i dag, så jeg vågnede helt af mig selv (!) og sneg mig ud af sengen. Jeg sidder lige nu i mørke i sofaen med min mac som eneste lyskilde og kampnyder stilheden og mørket.
I dag vil jeg...

- Huske at kysse min kæreste
- Lege med Anton uden at kigge på uret en eneste gang
- Ringe til min mor og sige TAK
- Dufte, virkelig dufte til mine små børn og indkapsle deres dufte og deres pludren i mit hjerte
- Nyde at jeg lige nu har alt, hvad jeg drømmer om

Jeg fik nemlig søvn i nat!

4 kommentarer:

  1. Sikken en dejlig dag, det bliver. God fornøjelse med den.
    Søvn, det holder også! Max!
    Kh,
    Anna Skyggebjerg

    SvarSlet
  2. Du er heldig. Altså, at du fik søvn i nat ... Gab.

    SvarSlet
  3. Åh, sådan en stille morgen for mig selv mens huset stadig sover...det drømmer jeg også om. Det har jeg ikke haft i ca 5 år. Jeg er desværre b-menneske, og det er mine børn bestemt ikke. Så jeg drømmer videre. Og ja - det er da helt fantastisk hvad sådan en nats søvn kan gøre:-) Man får et helt andet syn på tilværelsen. Håber du nåede alt du skulle!

    SvarSlet
  4. Anna: Tak! Det var en dejlig én.
    Louise: I know, og det er først når man får den, at man finder ud af hvor vanvittigt det er, at undvære den!
    Arty-farty: Gid der var flere B-børn. Det burde være en menneskeret at få lidt morgenfred - bare én gang på 5 år (jeg regner med at der går i hvert fald 3 år, før jeg oplever det igen;-))

    SvarSlet