fredag den 23. oktober 2009

Blogrikker

Nydning: Rester af gårsdagens kartoffelsuppe, Mumi-læsning, kaffe & bare en lillebitte brownie. (Hvis den nu er hjemmelavet og økologisk, er den vel nærmest sund, ikke Julia?)

Mumitrolden er vågnet midt i sin hi, og er helt alene. Han beslutter sig for at drage sydpå ned til Mumrikken, men tør ikke:
"Hvis jeg vidste, at han vidste, at jeg ville klatre over de her bjerge for hans skyld, så kunne jeg gøre det. Men helt alene går det ikke..."

Det hele er sgu' bare lidt nemmere, hvis der er nogen der ved hvad man kæmper med. Havde en snak med en veninde i går om blogging. Hun kunne aldrig få sig selv til at eksponere sit inderste på denne måde, men jeg måtte forklare hende, at der herude findes en helt masse Mumrikker, som ved at man nogle gange føler sig lidt lille og lost, og som kan sige "Hey, jeg kender det, det skal nok gå". Tak for det:-)

PS: I går bagte jeg i øvrigt også fantastiske knækbrød (eller kækbrød, som det hedder hos Anton), fandt opskriften her. Det er virkelig nemt og helt utroligt lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar