lørdag den 2. april 2011

Weekend på landet

Min første rigtige weekend (jeg er jo startet på noget job, som tegner rigtig, rigtig lovende) og så sover børnene sgu til halv otte! Vi skal til børnefødselsdag hos yndlingsmenneskene og i morgen ud og se andre yndlingsmennesker, som har realiseret drømmen om et liv som bonderøve. Jeg elsker når folk tør gøre sådan noget. Købe en gammel skrotbunke og så bare bygge det om (altså selv) til drømmehjemmet. Og de skal have dyr! Jeg er også glad, for så kan jeg derigennem få udlevet min trang til at se mine børn løbe rundt i bare tæer i sommergræsset sammen med kalvene og med blomster i håret. Mens de voksne sidder over den hjemmelavede hybenmarmelade og smiler lykkeligt. Og så kan jeg tage hjem til mit byliv, når der skal malkes, såes og alt det andet kedelige!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar