lørdag den 23. april 2011

Bedste forældre

Gotta love them grandparents!! Sidder lige nu på en bænk iført sommertøj, solbriller og suveræn læsning ("Frihed" - på så mange planer) Påskeferien har budt på alle mulige afarter af familieferie, lige fra senil oldefar til pap-bedste og fætter fis. Alt sammen ganske hyggeligt.
Men. I dag synes jeg, jeg kan savne institutionen. Drengene, som har leget sammen konstant og uden at slå hovederne sammen, har nu pludselig slået pjalterne sammen om at provokere mig (som er eneste forældre på nu 6. døgn) græn-se-løst. ALT er en potentiel konflikt. Og jo mere de tester, jo mere skælder jeg ud, og jo sjovere bliver legen. Hvor jeg dog glæder mig til at blive bedsteforælder, for ifølge dem, er børnene engle, så snart jeg er ude af syne og sind. Nu må Manden gerne snart komme hjem og være bussemand overfor bøllerne, så jeg kan være søde-mor igen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar