tirsdag den 16. marts 2010

Sov mit barn, sov længe...

Kære søde, dejlige, runde og glade lille Otto.
Jeg synes du er sød. Men jeg synes på en måde, at du godt snart må sove lidt om natten. Det kan godt være, jeg ikke har fået forklaret dig det godt nok, men når der er mørkt udenfor, når alle andre i hele byen sover (undtagen måske hende hers barn) og mor og far siger "shhhhh", så betyder det at man skal lukke sine øjne og sin mund og sove.

Kærlig hilsen din mor

PS: Jeg har en lille sort bog, hvor jeg har skrevet alle de gange nede, hvor du har råbt mig ind i hovedet om natten og hevet mig ud af dynerene klokken 5 for at bringe dig morgenmad på sengen. Og du får dem alle lige tilbage i fjæset, når du bliver teenager. Så er det sagt.

2 kommentarer:

  1. Man kan kun håbe på, at dårligt sovehjerte er arveligt, så den der ler sidst, ler bedst (fx som pensionist på Bahamas mens sønnike sidder med tekopper under øjnene efter endnu en nat uden søvn, fordi hans spædbarn vågner konstant).

    For min del ved jeg at vold-opkast i forbindelse med graviditet rent faktisk ER arveligt - min mor har gjort det, min søster har gjort det ... og jeg har brækket mig i 12 måneder. Og har fået TRE PIGER! Muahahahahahaaaaaaaaaaaa!

    SvarSlet
  2. Hej! Jeg har lige fundet din blog, men kan allerede nu fortælle at du får besøg igen! Jeg er lige blevet mor til Samuel på 15 måneder, og kan nu endelig sætte mig ind i det med nattesøvnen - eller mangelen på :-)

    SvarSlet