onsdag den 18. november 2009

Amager = verdens navle?

Havde jo fuldstændig glemt, at der findes en verden udenfor. Lige nu er min verden så lillebitte, at selv mine drømme om natten bærer bræg af indretning, amning og Mariehønen Evigglad. Måske har jeg brug for lidt inspiration? Input? Eller måske bare output? I går var min bror forbi med ny tatoo fra Brooklyn og billeder fra en eventyrlig New York-tur. Misundelig? Moi?

Kunne godt bruge bare en lille uge, hvor det eneste jeg skulle var at dalre rundt på MOMA, marked og Manhattan. Er der nogen, der gider passe mine børn imens?

3 kommentarer:

  1. Altså gider ikke så godt passe børn.... men gider godt med!

    SvarSlet
  2. Tilslutter mig Line!!! (- og har en kæreste, som er dagpleje. Mon ikke han kan passe en stak unger i den dér lille uge...)

    SvarSlet
  3. Nææ, men tager gerne med :-)

    SvarSlet