tirsdag den 1. september 2009

Jeg skal ha' mer' strøøøøm!

Sov nu for f'*****!! De sidste par dage har fulgt følgende mønster: Otto sover 45 min. ad gangen, vågner og græder i et kvarter og er derefter vågen i et par timer. Så bruger jeg en halv time på at putte ham, hvorefter han så igen vågner efter tre kvarter max. Gudskelov sover han rimelig fornuftigt om natten, men mor her kunne godt snart bruge lidt mere sammenhængende opladningstid, det tror jeg såmænd hele familien ville nyde godt af;-)
Havde lykkeligt glemt hvor meget de første måneder af babylivet er centreret omkring temaet søvn! Havde dog også glemt hvor helt fantastisk marcipanagtigt sådan en baby dufter, hvor dejligt det føles i maven, når babyen kigger en i øjnene og smiler tillidsfuldt og hvor forelsket man kan blive i sin mand, når han kærligt kysser baby (... og når han siger "sov du bare videre, skat, jeg skal nok stå op"!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar