onsdag den 23. september 2009

Hvor meget er det egentlig meningen man skal nå?

Kan ikke helt finde ud af, om det er mig der er skudt helt i sænk, eller om det bare er sådan her. Kan det godt passe at jeg:
- ALDRIG tænker på sex?
- Ikke har gjort rent på badeværelset i sådan ca. en måned?
- Bevæger mig indenfor de 5 samme aftensmadsretter?
- Er i gang med 4 forskellige bøger, og ved at jeg ikke får færdiglæst nogen af dem?
- Ikke lige magter at være sammen med de af mine veninder, som ikke har børn og gylp og træthed ud over det hele?

Nå. Men sådan er det i hvert fald lige nu...

6 kommentarer:

  1. Det passer i hvert fald meget godt på mig. Det hele!
    Mon ikke vi får et liv igen engang...

    SvarSlet
  2. Nej okay, måske faktisk ikke det med bøgerne (det tager bare lang tid, men jeg bliver færdig) og måske heller ikke det med veninderne... på den anden side, kan faktisk ikke huske om jeg har nogen veninder uden børn og gylp...
    Resten er jeg helt med dig i!

    SvarSlet
  3. Tjooo... det lyder sgu da meget normalt!
    Væbn dig med tålmodighed, der går nok et års tid endnu...

    SvarSlet
  4. Helt, helt normalt - eller i hvert fald ganske, ganske almindeligt. Vær tålmodig - det bliver bedre. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg ser stort set også kun folk, der også er på barsel. Og jeg gør heller ikke rent. Eller læser bøger færdigt. Jeg er ALTID bagud med noget. Men apropos medbarslende: Kan du ikke lige sende mig en mail på neergaardaaen@gmail.com, hvis du har lyst til at drikke en kop barselskaffe med Line IndeniUdenfor, Annamette, mig og måske andre, der har lyst (og tid) i dagtimerne? Jeg skal nok lægge hjem til, så vi ikke behøver have alle babyerne med på café.

    SvarSlet
  6. jeg ved godt det er lang tid siden du har skrevet det indlæg men suksuksuk! Det lyder som min verden lige nu.
    Skøn blog du har :)

    SvarSlet