lørdag den 4. december 2010

Julekvinder

Vil egentlig gerne brokke mig lidt. Over børn der vågner for tidligt, sne der bliver ved med at vælte ned og svigermor der bliver ved med at ringe og rykke for gaveønsker. Men. Så var det jeg så dette her, Hjerternes Fest og tænkte. Nogen har faktisk valgt at kigge lidt ud over egen forkølede men velplejede næsetip og tænkt på andre, som ikke har helt så meget at være utaknemlig over. Jeg kan stadig ikke lade være med at brokke mig over at mine dyre vinterstøvler fra sidste år ikke er helt så hotte i år, men jeg har jo varme tæer. Jeg kan også sagtens brokke mig over at jeg får ztrezz over julegaveindkøb og at for mange pebernødder gør børnene skøre. Men jeg tror bare at jeg lige nu vil henlede opmærksomheden på dette fantastiske initiativ, som skal sørge for at alle mødre får mulighed for at give deres børn pebernødder. Giv lidt, ik?

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak, Astrid.
    Tænk at vi kan gøre det her, os, Blogland. Fordi vi hjælpes ad. Jeg får gåsehud af taknemmelighed over at I findes, for fanden!
    KH Trine

    SvarSlet
  2. Hejsa Astrid

    Jeg har en idé til udviklingen af din blog. Hvis du er interesseret,
    kan du kontakte mig på troels.jensen(a)goviral.com

    mvh Troels

    SvarSlet