onsdag den 3. marts 2010

Gulp

Nå, men jeg kan vel ikke kalde mig en rigtig mor-blogger, hvis ikke jeg skriver lidt om den der nattesøvn. Jesusmotherfuckingchrist. Behøver jeg sige mere?
OK. Altså de sover jo på samme værelse. Og det er pissehyggeligt. Specielt når de ligger og pludrer om aftenen og morgenen. Knap så hyggeligt er det når Otto ligger vågen fra 3-5 næsten hver nat og råwer som en gammel havnearbejder. Ved ikke hvad det er han siger, men det lyder som om han keder sig eller fortæller perverse jokes eller bare skal prutte. Øv. Og hvis han sov alene kunne man jo egentlig bare lade ham ligge, men vi danser rundt uden for døren til drengeværelset den halve nat og ind og ud og give sut og kys og SHHHH af frygt for, at hans brøl skal vække den stakkels storebror. For så går der for alvor halbal i den.

Og nu nærmer sig tiden, hvor manden tager afsted, og mor her skal træde til som direktøren for det hele. Jeg ryster en lille smule i bukserne over at have hele nattevagten og morgenvagten (ja, for ham den lille står jo så op kl. 6 og er irriterende frisk) uden mulighed for at tilkalde vikarer. Heldigvis er der fuldt booket op med legeonkler og bedster og andre hjælpsomme sjæle til at dele eftermiddags- og aftenvagterne med mig. Men fuck mand. Så sov dog, baby!!

1 kommentar:

  1. Uah, man bliver siiindssyg af ikke at få sin nattesøvn. en enkelt nat eller to kan man klare, men ikke mere, nå! Hos os var det væske i bøffens ører, der drillede (ikke at hun sover igennem fordi hun har fået lagt dræn, men hun er holdt op med at vågne 15 gange om natten og hun er holdet op med at blive ved med at være vågen i timevis), og hver gang jeg hører historier som din messer jeg: har du fået tjekket trykket i barnets ører? -Hvis ja, så har du min fulde sympati og jeg ville ønske jeg kunne finde på andre gode råd, hvis nej, så prøv det! :)

    SvarSlet