fredag den 9. december 2011

Spændt

Tænker at vi lige dropper alle indledende øvelser og bare lader som om, at det ikke er tre måneder siden, jeg sidst har skrevet. Vi lader som om, at jeg siden da ikke blot er blevet ti kg tungere, og at jeg i virkeligheden kan føde hvornår det skal være. Agtigt. Der er under fire uger til termin og i går nåede jeg efter fire timers plukveer, som sagde av, at tage tid og åndedrætsøvelser og alt det der. Men det gik i sig selv, som sådan noget gør. Jeg har heller ikke tid til at føde lige nu. Morten har koncert i Kbh i aften, vi skal alle til Kbh weekenden over, og jeg har egentlig gang i noget, som kan sikre mig job på den anden side af barsel.
What else? Den største fylder fire lige om lidt, den yngste er begyndt at gå på potte og snakker som et vandfald. Lige om lidt er der tre. Lige om lidt er der søvnkaos, uendelige kærlighedhormoner blandet med absurde frustrationsanfald fra alle familiens medlemmer. Jeg er... spændt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det er jeg også på jeres vegne! Hvor er det vildt det der venter forude - og dejligt at høre fra dig igen :)

    SvarSlet
  2. Uh- Det er jeg også.
    Fød godt... eller hvad man nu siger?

    SvarSlet
  3. Gud er du allerede så langt henne? Synes lige vi sad i Horsens, hvor min mave var enorm og du var helt nygravid. Men nej...nu er det nu. Og mit barn er jo forresten også 10 uger gammelt og to uger overbårent....hmmm, så passer det sgu nok meget godt alliwl :-)

    Åh, Astrid, det bliver spændende. Og dejligt. Jeg nyder duften af baby igen. Glæder mig til vi ses på den anden side, så vi kan se det lille nye menneske, der skal gøre verden lidt rigere. Jeg krydser fingre for at du når det du skal nå, og får det job og alt klapper inden fødslen.
    Kram og fød godt!

    SvarSlet
  4. Du er sej! Bliv ved med at blogge, iggå.

    SvarSlet
  5. God december :-) og godt at have dig tilbage

    SvarSlet
  6. Dejligt at høre fra dig og dit liv igen! :)

    SvarSlet