tirsdag den 27. december 2011

Sød ventetid...

Nå, men jeg har altså ikke født endnu. Cirka hver anden dag tror jeg, at jeg skal til det og i går fik jeg panik over, at vi ikke har puttet betræk på babydynen endnu, for jeg synes plukveerne gjorde så ondt og kom så regelmæssigt, at jeg ville føde inden for den næste time. Jeg vil sikkert kun have latter til overs for disse wannabe-veer, når de rigtige kommer.

Men i mellemtiden har vi fået afviklet en fantastisk 4 års fødselsdag for den store, vidunderlig juleaften for alle og 1. og 2. juledag med Lego-fest og forspisning. Jeg er vel egentlig glad for, at jeg ikke skulle føde hverken på Antons eller Jesus' fødselsdag, så nu synes jeg bare vi venter til næste år. Har termin den 5. januar, og på en måde må det ultimative kaos gerne vente med at indfinde sig til institutionen igen har åbent...

1 kommentar:

  1. På én og samme tid tænker jeg ‘godt, det ikke er mig!’ og ‘hvor er jeg bare misundelig!’. For uanset det kaos, der – helt sikkert! – følger, så er det bare magisk og vidunderligt at få en lille baby. Hvor er du heldig. Jeg må ikke få en treer, og jeg er ærlig talt heller ikke sikker på, at jeg ville kunne magte det – alligevel misunder jeg dig altså helt vildt. Fød godt, og held & lykke!

    SvarSlet