fredag den 11. februar 2011

Tur-retur

Vel hjemme efter Københavner-tur, kan jeg hermed konstatere, at det var den bedste beslutning nogensinde at flytte tilbage til Århus (altså, ligeså god, som den vi traf da vi flyttede til København fra Århus for 6 år siden, unge og eventyrlystne). Det var skønt at se de skønne mennesker, jeg har efterladt derovre, igen. Virkelig. Men jeg savner ikke linje 5A. Eller trafikken. Eller de stressede mennesker, eller de smarte hatte på Nørrebro. Heller ikke afstandene og da slet ikke Nørreport station. Jeg er og bliver sgu' et provinsrøvhul!
Det var dejligt at savne drengene. Savnet efterlader altid et knivskarpt billede af, hvor vigtige de er, og hvor lykkelige de gør mig. Når jeg tager væk fra dem, tager jeg altid en snor med mig bundet fra min hånd til deres små buttede, og den kan ikke holde til at blive strukket alt for hårdt, så skal jeg hjem og være sammen med dem igen. MMmh, aaaaahhhh, hjem.

1 kommentar:

  1. Orv, jeg havde slet ikke set, at der er gang i bloggen igen. Fedt! Og velkommen hjem til Århus!

    SvarSlet