torsdag den 24. februar 2011

Send mere søvn

Jeg æder altså ikke alle mine ord igen, bare et par stykker. For det er godt nok blevet utrolig nemt at være alene med de børn efterhånden. HVIS BARE DE DA FOR HELVEDE KUNNE FINDE UD AF AT SOVE OM NATTEN! Det er der, det ramler. De sidste tre nætter har været decideret latterlige. De skiftes til at vågne, vække hinanden og inspirere hinanden til at stå sygeligt tidligt op. Og når man har deltidspasning som os, hvor børnene først møder kl. 9 er det denondelynemig tungt at komme i gennem morgenen, når den starter kl. 5.15 med trætte børn. Øv altså. Den begynder at blive gammel efterhånden, den med nattesøvnen. Fat det nu bare, børn. Otto er den værste søvnbandit, og Anton har åbenbart hørt mig hvisle, for i morges 5.30 sagde han "Otto, for satan da, sov nu!" Ups.
Nå, men derudover går det jo godt - send forresten gerne flere penge. Jeg har fået "job" som i løntilskudsjob og starter om 2 uger. Det bliver garanteret supersjovt, men jeg får bare udbetalt mine dagpenge. Ikke specielt motiverende. Jeg trænger sådan til at have penge til at sige, 'hey er der nogen der vil med til Barcelona' eller bare gå til frisøren uden at kortet bliver spærret. Jeg må finde på noget, hvor jeg kan lave mine egne penge, for jobs med løn kan sådan en grøn cand.mag åbenbart ikke opstøve derovre på arbejdsmarkedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar