mandag den 25. april 2011

Herre, giv mig styrke...

Til at komme i gennem denne dag. Ovenpå en hel uge som alene-Mutti og en hel nats timevise opvågninger.
Giv mig styrke til at acceptere de ting, jeg ikke kan forandre. Som fx at opvaskemaskinen vælger at bryde sammen i dag - af alle dage - eller at lejligheden er gennemført klam.
Giv mig modet til at forandre de ting jeg kan, fx skrue ned for skæld-ud'en og op for kaffe-volumen.
Og giv mig visdommen til at se forskellen. Og give fanden i rengøring og sige "nej, jeg gider ikke lege lige nu - leg med din bror."

2 kommentarer:

  1. Nå jeg har dage som denne, siger jeg til mig selv, "this too will pass" ;-)
    Håber du kommer helskindet gennem dagen.
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Nogle gange er dagens lyspunkt, at døgnet kun varer 24 timer... Jeg krydser fingre for tålmodighed og styrke og er sikker på, at metoden kaffe nok skal virke.

    SvarSlet